مجلۀ بی‌باک

مجله بی‌باک، شماره سه / آبان 1398

سردبیر : میلاد علمی
دبیر تحریریه : میلاد میرعابدینی  
اعضای تحریریه:  سامیار راشد، ارشیا شیخ الاسلامی، امیرحسین پورسینا روزبه خندان و امید آذرزمانی 
عکاس: بهزاد اویسی و محمدرضا صندید 
تصویربردار  : محمدحسین زبیدی
گرافیست و صفحه‌آرا : فاطمه قنائی و سمیرا هژبری
تدوینگر : علی شیخ سفلی و نسیم نوری‌آزاد
کارگردان هنری :  سیدمحمدحسین داستان 
ویراستار : ماندانا لیاقت

برگشت به ليست

صفحه 3 : مه شکن - شکار کوسه ها

 

صفحه 5 : مه شکن - پارکینگ خودرو یا کاخ خودرو؟!
گران‌ترین پارکینگ در گران‌ترین شهر دنیا قرار دارد. هنگ‌کنگ نه‌تنها یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا برای زندگی به حساب می‌آید؛

 

صفحه 9 : آدرنالین -گزار ش تصویری مسابقه ریس در پیست آزادی

 

صفحه 10 : دنده‌معکوس - بررسی فنی هیوندای‌ آزرا 2018
شاید تا سال پیش، اگر برچسب قیمت یک میلیاردی را روی یک خودرو می‌دیدید، توقع داشتید هنگام مواجهه با آن جلال و جبروتی در حد مرسدس‌بنز اس کلاس شما را میخکوب کند. اما زیاد تند نروید! در شرایطی با شما صحبت می‌کنیم که خودروهای چینی بازار مرز 400 میلیون تومان را رد کرده‌اند. پس کمی کوتاه بیایید و از آزرای یک میلیاردی طلبکار نباشید!

 

صفحه 13 : تاریخی‌ها - نگاهی به کادیلاک ایران؛ لوکس‌ترین خودروی مونتاژ شده در تاریخ صنعت خودروی کشور
وقتی از یک کادیلاک کلاسیک و آنتیک صحبت می‌کنیم، بدون شک شما به یاد لیموزین و کوپه و کروکی‌های کشیده‌ای می‌افتید که طراحی باشکوهی دارند و به جای حرکت در لاین پرسرعت اتوبان، از لاین وسط با سرعت متوسط حرکت می‌کنند.

 

صفحه 16 : اتوگالری بی‌باک - راهنمای خرید کیا سراتوی سایپا و هیوندای اکسنت کرمان موتور
این 2 سدان را نمی‌توانیم رقیب مستقیم یکدیگر بدانیم؛ چرا که سراتو(cerato) نسبت به اکسنت(accent) پرقدرت‌تر و بزرگ‌تر و حدوداً 20 میلیونی گران‌تر است؛ اما شرایط بازار ایران این 2 را در یک کفۀ ترازو قرار داده و با توجه به نزدیک بودن قیمت‌ها، بسیاری از خریداران در دوراهی انتخاب سردرگم می‌شوند.

 

صفحه 19 : خط‌تولید - مرسدس بنز اس کلاس